Torsdag

Mja, idag har det varit torsdag hela dagen lång. En bra dag om jag får säga det själv. Bortsett från att jag försov mig imorse då alltså. Sen har jag och Wille gjort klart marknadsundersökningen och fått den godkänd. Har lunchat på Telegrafen med min morbror och hans kollega idag också, mycket trevligt :). Sen har jag umgåtts med Cajsa, och det är verkligen inte fy skam :). Vi gick och solade, riktigt skönt, ska nog sola imorgon också, fastän man inte ska.  När jag kom hem gjorde jag inte speciellt mycket men sen hjälpte jag mamma med disken och vid åtta - nio tiden fick jag lust attt städa och bestämde mig för storstädning så nu är mitt rum massa fint. Sen plockade jag ur diskmaskinen också. Och ringde Andreas och sa grattis på födelsedagen. Ja, och nu ska jag packa klart mina grejer så jag slipper åka hem innan vi ska till Jossan imorgon. Äh, nu pallar jag inte mer. Hejdå och godnatt.
Festa imorgon, jaaa! 

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, hittade dig :P
Varför vill inte cajsa släppa in mig i hennes blogg :,(

:)
festa snart ?! :D
Kramzen

2008-03-12 @ 23:25:46
URL: http://Generalgluten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0