Tisdag

Sov hos Cajsa ytterligare en natt. Trevligt värre tycker jag. Idag var det vår igen, men sen åandra sidan var det snö igår, så man ska väl inte hoppas för mycket antar jag. Men eftersom det var så fint väder åkte jag med Maria, Carina och Cajsa ner till stranden. Massa trevligt att promenera, sen att Maria och Cajsa går äckligt fort är en annan sak. Men jag gick i alla fall med hela rundan. Sen tog vi lite bilder också, det blev säkert bra, ska lägga in dom sen, tänkte ju ta tag i det här med bilddagboken igen. Jag och Cajsa tillsammans. "Jumpsuit" är vår :).

Det är faktiskt inte vilken tisdag som helst idag. Det är tisdagen den 20 mars vilket betyder att lille Jo blir stooor :)
Grattis till Jo på 18 års dagen :D Många, mycket, massa fest i helgen, fredag i alla fall.

Jag är hungrig, trött och fryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0