Tisdag

Strunta i det jag ponerade. Det var trams. Tankar. Ingenting värt att prata om. Dumt att skriva, så därför är det borttaget. Och självklart menade jag Donnie Darko, inte DonnY.. Men det antar jag att alla förstod.

Den här dagen har inte varit mycket bättre än går kvällen, eller natten. Själva kvällen igår var trevlig, var nere i Båstad hos Jossan och det var trevligt. Sandra, Cajsa, Jimmy och Tommy var också där. Vi tittade på film också Buying the cow hette den bestämt. Nån komedi, den var inte dålig men inte jättebra heller. Menmen, nu orkar jag faktiskt inte prata mer om det.

Detta råkar vara EN DÅLIG DAG ! Så trött på allt. Blev ingen skola idag för jag vaknade helt groggy sen igår. Tog tabletterna rätt sent nämnligen. Jag upplyste min mor om alla mina IG innan, kändes inte så bra. Men vafan, kan lika gärna upplysa alla om det, jag kommer inte få nåt slutbetyg. L Ö Ö Ö K !

Söka jobb nu, JA.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Shut it. Jag vet att du kommer få slutbetyg och det vet du nog också innerst inne.

2007-03-06 @ 19:05:52
URL: http://caajsaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0