Söndag

Japp så är det. Helgen är redan slut :/. I torsdags blev jag ju då 19 som sagt, det firades lite grann på fredagen hemma hos Pets. Trevligt. Sen på lördagen hade jag släkten här och faktiskt Jimmy också, fortfarande lite förvånad över att han kom och att han dessutom stod ut. Inte helt lätt när min släkt är som den är.. Vi smet dock iväg en stund upp till Cajsa och hälsade på, fick för mig att jag skulle ut men när vi väl var påväg in till stan så somnade jag i bilen så jag gav upp den tanken rätt fort igen. Det gjorde dock Louise, Robin och Cajsa också av ngn anledning, de åkte också med hem igen. Sen gick jag och la mig efter att ha pratat med mina föräldrar en stund. Jimmy ville starta film så det gjorde vi, fast jag somnade ganska omgående. Vaknade till av att han sa hejdå. Sen sov jag gott till tolv idag. Sen upp käka lite frukost sen ner i sängen igen och starta filmen som Jimmy försökte få mig att se, den var helt okej faktiskt. Sen vid tre körde han igen, för att spela rollspel o så, och vid halv fyra kom Daniel. Trevligt med besök även om han mest umgicks med pappsen för att få reda på lite vad som behövs göras med huset. Han ska jobba här o så, om ngn har missat den detaljen. Nej, nu har jag babblat på rätt bra känner jag. Men ska nämna att jag umgåtts med Cajsa också idag, trevligt som bara den.

Även tittat på En riddares historia (mycket bra) och nu tittar jag på Gladiator. Och det är en av de bästa filmerna jag sett. Ligger högt på listan tillsammans med The Boondock Saints och Donny Darko.  

Usch, fundersam man kan bli ibland, nu ska jag titta vidare på Gladiator, och jag kommer citera filmen i ett annat inlägg orkar dock inte nu. Trött är jag. Jävla bihåleinflamation. Förresten, jag tror jag ska gita mig med Russel Crow.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ponera,. vilka ord du använder tös. Vilka syftar du på?

2007-03-05 @ 01:03:27
Postat av: Cajsa

Donnie, Marie. Donnie! Och det är nog lättare för mig, eller iaf vi som känner dig, att komma med råd om vi vet vilka dessa två personer är. Jag har förresten redan sovit ifall du undrar varför jag var död på msn förut. Jävla mardrömmar. Puss snutt !

2007-03-05 @ 02:18:54
URL: http://caajsaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0