Porr.

Att jag är så trött kan ju ha att göra med att jag och Cajsa inte kunde sova inatt så vi satt uppe halva natten och tittade på porr istället. Det var faktiskt rätt skoj. Men det finns fan sjukt folk här i världen. La mig i alla fall vid tre och sen upp sex. Jossan skulle dock inte iväg till skolan kom hon fram till så jag somnade i en fåtölj i nån underlig ställning. Nu i efterhand gör det rätt ont i mig men just då kändes det heeelt rätt.

Sovit hos Jossan två nätter nu faktiskt, mycket trevligt. Igår var jag med Jimmy också, han var med hemma hos Jo, han är så söt den pågen. I tisdags var Benni med en stund på kvällen. Trevligt det också. Men det var trevligare med Jimmy :). Tihi. Nae, jag är tröttisch nu, så sängen låter perfa i mina öron. Najtinatji.

- Boo creepy footdoctor. . . .
- Hooraaay Beer!

Ja, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Rubbe

Jaså Mary? Var porren intressant då? :P

2007-03-11 @ 21:01:58
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0