Onsdag

Glaad dag, bra dag :)
Dagen började tjugo över sju med att mamma bråkade med mig men bortsett från det har dagen varit bra. Kunde inte somna om efter det så tog buss till Ängelholm halv tio, och var på möte på banken klockan tio. Vi fick i uppgift att ta reda på vad det är för information ungdomar vill ha om bank, när dom vill ha den och hur dom vill få den. Skoj skoj, sen gick vi tillbaka till skolan och skrev varsen undersöknings blankett som vi sen visade upp på banken klockan 13 igen. Imorgon ska vi ses i skolan kl 10 och arbeta fram en ny slutgiltig undersökning som de sen ska godkänna på banken kl 13, och sen ska den kopieras i 200 exemplar och skickas ut. Som sagt, känns som en bra dag. Sen gick jag på stan lite och sedan och fikade med mig själv, i väntan på Jossan, Cajsa och Sandra. Dom kom efter en halvtimme eller så, precis när min första latte var slut. Mysig dag faktiskt.

Jossan piercade sig idag, blev faktiskt fint, jag vill, men jag är för feg helt enkelt. Tatuering är mer min grej, fast det ska hon ju göra det med.  Träffade Benni och hans nya bil en stund ikväll, jag är nog kär. Fart är det bästa jag vet. Och för att undvika missförstånd kan jag ju förtydliga att det är bilen jag är kär i inte Benni. :D

Nehe, sova nu då. Vafan, nu blev jag ledsen. Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0