Måndag

Helgen har passerat, den blev lite festande och lite social drickande och lite film-mys.
Jo just det, det tog slut med Jimmy också. Livet är rätt underligt ibland.

Idag skulle jag träffa Wille vid skåpen så skulle vi planera vårt projektarbete men eftersom vi inte har en aning om vad vi ska göra för arbete åt Gripen kan vi inte heller planera något direkt så det blev bara tack o hej, ni kan gå hem igen. Men jag måste vänta till 1320 på bussen. Om Cajsa vaknat då, så åker jag dit, annars åker jag nog hem faktiskt. Jag är rätt seg idag, vaknade 11 och skulle ta bussen 11:18, jäkla stressande. Men jag hann med bussen, stod till och med och väntade i fem minuter. Smått irriterande eftersom det blåser storm ute.

Sov hos Cajsa inatt om jag glömde nämna det , trevligt värre. Vi tittade på lejonkungen :). Nehe, nu ska jag nog ge mig ut på stan snart, fixa pengar till mobilen och lite annat smått o gott.

Gah, rastlös! Men jag tror jag får åka hem verkar det som för Cajsa verkar sova fortfarande vilket jag kan förstå men tanke på att vi båda var vakna länge, jag somnad av ren utmattning vid halv fyra och då hade Cajsa fortfarande inte lagt sig så jag vet inte hur länge hon sovit.. Men jag ringer henne när jag fyllt på mobilen, BRA IDÉ MARIE! Haha. Jag är dum.

Just det, på tal om projekt, minns du "projekt Höganäs", Cajsa? ;)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

HAHAHAH, projekt Höganäs. Hur skulle jag kunna glömma ? :P

2007-03-19 @ 20:37:33
URL: http://caajsaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0