Måndag

Nej, nej, nej! Jag orkar inte lyssna på min mor när hon skäller på mig. Jag orkar inte med min mamma. Förstår inte riktigt vad jag gjort för fel eftersom jag tydligen förtjänar detta. Orka. Imorgon måste jag ta mig till skolan förresten. Fast jag är sjuk, vet dock inte varför. Men det är nog dags för mig att knyta mig nu. Bara så trött på hela jävla skiten, tror det kallas liv förresten. Men vet inte riktigt om det är värt den benämningen. Riktigt dålig kväll det här. Fast egentligen så är det inte bara den här kvällen det är varje jävla timme, varje jävla dag, det kommer dock fram ibland och då kallas det för "en dålig kväll" eller "en dålig dag". Jag blir så fruktansvärt trött på allt.


S U C K !


Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0