Trötter

Fick sitta uppe och vänta på min lillebror igår, han skulle vara hemma 12. När klockan var halv ett var jag måttligt irriterad och trött, och när klockan var ett var jag mest trött och började undra om det kanske hänt något, vid halv två var jag riktigt orolig och tjugo i två kommer han in på mitt rum nerspydd med någon  annans spyor, och har varit i slagsmål så hans hand är helt svullen.Så jag får leka mer mamma, fixa käk till honom och fixa handen och sen skicka honom i säng. Fast han satte sig vid datorn så efter ett litet tag gick jag och sa till honom att lägga sig, han såg inte att det var jag så han frågade vem det var och jag svarade marie, och får kommentaren, "Du och Mamma låter likadant" Sen bäddar jag upp hans säng, ser till så han lägger sig och sen säger han Godnatt Mamma.

Sen är klockan typ halv tre-tre nånting. Så ligger jag och försöker somna. Dock inget vidare lycka med den saken. Men somnade inte jättesent och vaknade kl 8 imorse av någon anledning. Sen vaknade jag kl 10 igen och då tyckte jag det kunde vara dags att gå upp. Nu sitter jag här och funderar på att ta tag i städningen.

Ikväll ska jag umgås med Jossan och John och ? Vet inte fler för tillfället. Vi ska nog spela biljard :).
Men mitt msn funkar inte (inte mitt winamp heller för den delen) och jag har inte Johns nummer så jag vet inte. Jotte o John får väl planera så får Jotte ringa mig sen.  :)

Nu ska jag starta om den här jävla datorn, ursäkta språket. Men börjar bli så trött på den. Får väl se om jag kommer på något mer..

vinkevink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0