Liksom va?

Okej, nu blir det mycket blandat här men det är så det blir när jag inte skriver på länge.

Sitter och spelar Traviian för tillfället, mycket trevligt spel, men ska kanske inte säga för mycket jag kommer antagligen snart bli krossad för jag ska attackera adiman. Haha, vilken tönt jag är. Men jag trivs rätt bra med det så det spelar inte direkt någon roll för min del. 

Finns en sak som jag har lite svårt att förstå.. Jag tar studenten på fredag. Hur fasiken gick det till?! Var fan har tiden tagit vägen. Skrämmande, men kul. Känns dock lite som att jag förlorar en fast punkt i livet. Skolan har verkligen alltid funnits där.

Studenten, Hultsfred, Jobba, London. Det är vad jag har inplanerat hitills.Och vänner och fest :).
Sen får vi sa vad som händer, spännande.

Kul att mamma o pappa vet att jag röker och inte bryr sig nämnvärt.
Pappa: Du röker ju, det trodde jag inte..
Jag: Nej, jag vet...
Pappa: Jag har ju sagt att det var det största misstaget i mitt liv..
Jag: Jag vet...
Pappa: Vad röker du? Blend som lillamormor?
Mamma: Nej, hon röker det starkaste, röda prince.
Pappa: Fy vad äcklig du är marie.
Jag: Jag vet...

Jaja, nu ska jag till Cajsa o testa sminkningar. Innan klockan blir för sent för ska iväg till skolan imorgon med 0805 bussen. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0