Kevlarsjäl

Kent - kevlarsjäl


Jaha, så sitter man här igen, spelar travian och filosoferar över sitt (värdelösa?) liv. Slutsatsen brukar i alla fall hamna på det hållet, tyvärr. Men innerst inne vet jag väl att det inte är så, kanske. Jaha, sommar alltså. Inte mycket till sommar får man ju lov att säga, men dom senaste dagarna har det skärp till sig och nu skiner solen igen. inte för att det gör mig varken till eller från. Jag kom på en sak, jag känner mig inte längre trygg hemma, det är fan inte bra alltså.

Nehe, resten som bara vill välla ur mig är lite fööör personligt, så det blir dagboken. Klockan är dessutom mycket så jag måste göra mig i ordning för jobbet. skogsliden som gäller idag 1300-2130. Sen skogsliden imorgon och söndag och på måndag blir det caféet.. Skoj med två jobb men mindre skoj att jobba konstant varje dag i 19 dagar eller vad jag nu räknade det till. Men nej, frukost nu, sen kläder sen köra till jobb. 

vinkevink.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0