Fredag

Ska jobba idag som vanligt. Som sagt nu börjar det ta riktigt hårt. Redan jobbat 15 dagar på sträck och har sju dagar kvar.. Tar rätt hårt, speciellt när jag jobbat varje helg i fem veckor nu. Aldrig nån tid att festa med mina vänner. Men i helgen är det Grevie festen och jag har fixat så jag kan festa på lördag. För jag börjar sju och jobbar till två eller nåt sånt, o sen på söndag börjar jag sent. Riiiktigt äckligt skönt. Ikväll efter jobbet ska jag hem till Carro och Mattias och då ska Carro få noppa mina ögonbryn inför helgen, måste ju vara fin när jag ska träffa min blivande man..

Mamma o pappa är söta, dom försöker tapetsera i stora rummet. Men tror mamma kommer ge upp snart och lämna honom i fred. Han trivs ändå bäst med att göra allt själv även om han inte vill erkänna det. Nehe, nu ska jag käka frukost, sen städa mitt rum. Och sen till jobbet. Blä.

Kommentarer
Postat av: Jossan.

Mary, du är min lilla fyllekaja. :D

2007-07-27 @ 14:44:19
URL: http://thenomad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0