Trött

Vad är motsattsen till sömnlös, sömnfull? I så fall är jag väldigt sömnfull idag. Fick bara två timmars sömn inatt. Riktigit tråkigt. Har haft en bra dag dock :) Känner inte för att skriva om den här, eller egentligen gör jag det, men vet att det finns dom som läser som inte ska veta något så låter bli.

Jag träffade på Tobbe idag också, riktigit trevligt. Det var mer än ett år sen nu ju, tror alla jag kommer glömma den pågen. När jag tänker efter så har han betytt mer än han anar antagligen.  Menmen. Nu ska jag nog fälla ihop här, känner att det börjar bli dags för det. Dom två timmarna börjar göra sig påminda och ímorgon väntar en hel dag fyyylld av skola. Usch :/. Nehe,.

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0