Torsdag

Ännu en dag av mitt dyrbara, underbara jullov har passerat.
Vaknade två, städade rummet och skulle sen åkt till Ängelholm.
Det blev dock inte av så jag och Louise gick och köpte lite kakor och fikade hemma hos mig istället.
Vi tittade på film samtidigt, A Cinderella Story, lite gulligull.
Lite små deprimerande att se filmer som bara visar det jag vill ha, och saknar.
Jaaa, jag pratar om kärlek :/.

Menmen, sen kom i alla fall Cajsa hit ungefär 5 minuter efter att Louise hade gått.
Så kollade vi America History X, den filmen är grymt bra. Jag känner sådär, harkärlek för den.
Sen runt tio tiden drog Cajsa också hem och jag blev ensam igen. Tycker inte om att vara ensam :(

Nu är jag uttråkad, men morgondagen kan nog bli rolig i alla fall.
Ska åka till väla med tjejerna :). I alla fall tror jag det.
Nehe, nu får det vara nog, dags för sängen, ska bara se klart CSI.
Fast det kan jag faktiskt göra från sängen :).

Over & Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0