Tisdag

Jahapp, nästan ingen sömn inatt, kunde inte riktigt sova så jag satt med datorn till typ två, då kom mamma och skällde ut mig och gnällde, jobbigt värre. Stängde ner och la mig men jag lyckdes såklart inte somna ändå. Senast jag tittade på klockan inatt var hon halv fyra. KLockan sex ringde alarmet på mobilen igen och jag vaknade på riktigt dåligt humör, inte så konstigt med tanke på att mamma gnällde på mig, menmen. 0720 bar bussen iväg till Ängelholm. Umgicks lite med Cajsa innan skolan och sen var jag flitig och gjorde vad jag skulle. Det var ritkgit svårt att motstå impulsen att ta första bästa buss hem igen men det gick ju bra ändå. 1420 tog jag bussen hem igen med Emma och Louise, Cajsa stannade hos sin mormor, dom skulle göra en smörgåstårta för Cajsas mamma fyller år idag. Grattis. Jag är arg på mig själv, jag har fått virus på min dator och kan inte använda den. Alla min musik, alla mina bilder och mitt BANK ID, skulle verkligen behöva komma åt det, ska ju till väla imorgon, ska göra av med en hel drös med pengar.


"Jag är allt som bröjar på o, okysst, oskuld och helt ointressant"

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0