Tisdag

Sällan det är här jag hamnar, men det är åandrasidan det som är meningen. Tror dock att det är meningen att man ska ha något vettigt att skriva också, men det har jag så sällan så jag bara skriver en massa trams. Men det finns i alla fall en som uppskattar det.

Dagen började tidigt idag, redan halv ett fick jag släpa mig upp ur sängen. Sen kom mormor och hämtade mig så åkte vi och bytade en julklapp, har nu en fin plattång. Hoppas det är bra också bara. Sen fick mormor det brilljanta idéen att vi skulle köra till min morbror, bara för att se om han var hemma. Det var han såklart, så där fastnade vi i några timmar. Han var dock snäll och matade mig, åt inte frukost innan jag åkte hemifrån. Sen fick jag hjälpa honom skriva in en massa möten i hans klaender. Det kan inte vara kul att ha hela sitt år fullbokat med möten till höger och vänster. När jag väl kom hem gjorde jag inte direkt mycket. Har träffat Cajsa en stund ikväll på kajen, alltid lika trevligt.

Nu sitter jag mest här och tittar på mitt schema, den här terminen läser jag affärsjuridik, svenska c, affärsutveckling, internationell ekonomi, filosfi B, marknadsföring och retorik. Ska läsa upp ett eller ett par betyg också. Så så är det. Jag känner det, det kommer bli ett bra år. Nu ska jag lägga mig och skriva ner lite saker. Sen ska jag försöka sova, ska upp halv sju, inte van vid att lägga mig nu, och absolut inte van vid att gå upp halv sju?! Uuääh.

Som rekomendation idag blir det en låt: Freezepop - I'm not your gameboy

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Det kommer att bli det bästa året i våra liv :D

2007-01-09 @ 23:29:27
Postat av: Rubbe

Dina ämnen låter ofantligt krångliga.

2007-01-10 @ 18:20:32
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0