Söndag

Dagen har bara varit lugn, vaknade vid tolv eller nåt av att Josefin ringde. Trevligt, trevligt. Var dock lite små grinig ett tag, drömde ju trevligt. Jag och Cajsa rymde faktiskt hemifrån, men vi kom aldrig längre än till Halmstad varenda gång för vi kom alltid på att vi glömde nånting. Galet, men det var en trevligt dröm. Tittade på en film, som jag redan glömt vilken och sen vid tre-tiden gick jag och mötte Cajsa vid bussen, hon tog hem mina grejer från Malin. När hon kom hit drog jag i gång film nummer två, The Notebook. Cajsa han åka hem innan slutet, och lika bra var nog det, jag grät en hel massa, så fint. Sen vid åtta tiden var det min tur att dra upp till Cajsa. Vi är ganska oskiljaktiga. Kom hem för bara ett litet tag sen, och nu gör jag ingenting, sitter och lyssnar på musik och pratar med Cajsa och Tobias. Funderar på om jag ska kolla de senaste avsnitten av One Tree Hill, men det krävs lite ork för det ju.. Kanske man bara skulle spela lite wow istället, det var längesen nu, känner för att döda något. Lät ju inte helt bra, menmen.

Jag hade faktistk tänkt att jag skulle bada idag men som vanligt blev det inte som jag hade tänkt mig. Men imorgon ska jag, eller nej, imorgon ska jag faktiskt på bio med Cajsa, vi ska se Underbara Älskade, bara hoppas den är bra, Cajsa har inga pengar dock så jag "betalar".Jo just det, jag ska faktiskt åka och handla kläder på onsdag :). Wohoo, sen till helgen är det redan festande inplanerat. Om jag får som jag vill, så kommer jag träffa Tobias till helgen också. :) Men som sagt, det brukar inte bli som jag tänkt och jag brukar inte få som jag vill heller. Menmen.

Semper fi, do or die

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Skulle inte Tobias komma så lär ju faktiskt jag vara där ? Och som vi alla vet är det det enda som behövs : )

2007-01-28 @ 23:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0