Söndag

Gårdagen blev trevlig, inte som jag väntat mig, men mycket trevlig. Efter att jag varit hos mina kusiner körde mamma hem mig så jag kunde hämta en skiva som jag brännt, och sen plockade vi upp Louise och åkte in till Ängelholm. Väl uppe i lägenheten hittar jag Josefin, Malin, Daniel och Joakim, och Cajsa såklart! Trevligt, trevligt. Vi förfestar ett tag sen försvinner Joakim iväg till Saloon och vi stannar ett tag till eftersom vi väntar på Dan, Sandra och co.  men dom är seg så vi går till Saloon vi med så får dom komma dit. Malin ville inte med ut för att slippa bråk, så hon gick hem när vi gick till Saloon. Ungefär efter en kvart kom Malin ändå, redan för sent för att undvika bråk. Väl där är allt jättetrevligt och dom andra kommer dit. Där ifrån drar vi ner till biljarden och har allmänt trevligt men fortfarande känner jag, Lollo, Cajsa och Malin att vi måste dansa så vi drar ner till Bahnhof, inga problem att komma in trots att det var 23. Vi dansar och har allmänt trevligt fram till tre, sen drar vi hem.

Tydligen är det lite efterfest i lägenheten för där hittar vi Jossan, Sandra, Dan, Jonas, Jacke och Martin. Sen kommer även Victor och Christoffer. Hela grejen utvecklar sig i alla fall så att jag och Louise tar taxi hem med alla pojkarna utom Dan som faktiskt bor i stan. Haha.

Vid fem tiden imorse staplade jag inte här hemma och vid sex tiden idag staplade jag upp ur sängen. Nu ska jag dock skynda mig att fixa mig lite, sen ska jag åka in till min lilla Cajsa igen. :). Tar nog med några filmer vi kan kolla på också bara som sysselsättning. Men nu blev detta långt!

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Dags att uppdatera !

2007-01-19 @ 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0