Sömnlös

Jaha, då ligger man här i sängen sömnlös. TIttade nyss på John Tucker must die, har sett den en gång innan, men den var lätt värd att se igen. Jag önskar dock att jag kunde sova istället. Men det är lättare sagt än gjort. Skönt att jag i alla fall har något att sysselsätta mig med när jag ligger här sömnlös. En laptop är guldvärd ibland. Den är iofs inte min, det är Henkes, men han är snäll nog att låna ut den till mig eftersom min egen kraschat. Jag är klantig och får virus på den. Men han försöker iaf rädda livet på min dator. Den lär stå igång några dygn känns det som. Stänger inte av den inatt i alla fall. Jag önskar verkligen att jag kunde sova. Och jag önskar att min blogg kunde fungera som den ska, men det gör den inte. Jävla cp allting ska vara idag. Känner mig lite smått arg. Jag är försonad med Benni. Och det var inte meningen att smälla i bildörren så där mycket. Jag känner mig lite smått nervös typ. Jag ska träffa Andreas imorgon. Tror det kommer bli kul, men ändå det är spännande :).

Jag undrar om Robin är sur på mig eller nåt, jag fick känslan av det när jag läste i hans blogg. Det är kul hur man kan använda sig av bloggar olika. Det finns dom som bloggar seriöst, dom som har modebloggar osv. Det finns dom som bara skriver helt ointressanta saker som man känner för, och det finns dom som skriver om sina dagar. Jag är en kombination av dom två sista tror jag, men det kan nog flyta i hop i en och samma kategori egentligen. Men för mig är bloggen en räddning. Mer än så tänker jag inte säga, men vi har alla något eget litet sätt att avreagera oss på. Detta är mitt även om jag inte alltid skriver vad jag känner så räcker det att veta att jag har möjligheten. Jag är ganska bra på att maskera mina känslor med andra ord. Dessutom känns det alltid lite bättre när jag trycker lite extra hårt på tangenterna när jag skriver.

Nämnde jag att jag är trött? Dags för mig att lägga mig nu och dessutom har jag ingen att prata med på msn nu heller, alla bara sover. Tråkmånsar. Ska försöka gå över till att läsa lite nu, kanske blir tröttare av det?

Over & Out.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hm, jag blev inte tröttare av att läsa. NU däremot är jag inte så pigg på nånting.

2007-01-22 @ 05:44:51
Postat av: Rubbe

Är inte sur på dig gumman, vad har du fått det ifrån? Det var Benni jag var lite förbannad på, han säger lite klantiga saker ibland. Var inte orolig, kan inte vara sur på dig. Gillar ju dig. Jävlar vilken lång kommentar detta blev.

2007-01-22 @ 21:40:23
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0