Orka?

Sov som sagt bort kvällen igår och vaknade vid midnatt, skulle stänga av datorn o så, men fastnade till typ två. :/.  Men sen la jag mig i alla fall men lyckas jag somna? NEJ! Klockan 0516 tittade jag på klockan senast inatt eller imorse, så jag antar jag somnade runt halv sex. Kul liv. Och sen när jag äntligen lyckas somna, ja då drömmer jag att alla är psykopater och vill skära av mig mitt ansikte och bränna mig, eller vissa av mina kroppsdelar medans jag fortfarande lever. Mindre trevligt. Dessutom så hatar jag känslan av att vara jagad och den känslan förföljde mig genom hela drömmen. Orka? Nej. :(

Over & Out.


Kommentarer
Postat av: Rubbe

Vad är det som fattas dig, min käraste vän? Om du vill kan jag försöka ta mig i i dina drömmar och sprida ljus och kärlek :)

2007-01-09 @ 05:32:00
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0