Onsdag

Bra dag, mycket bra. Följde med Cajsa imorse så hon fick fixat och donat. Klart man finns där som stöd liksom. :) Riktigt utvilad idag också, igår somnade jag 1830, mamma väckte mig lite vid åtta, och lite vid nio, och nån av gångerna la hon filt på mig. (Ibland är hon bara för söt). Sen väckte hon mig vid halv tolv när hon skulle lägga sig och föreslog att jag skulle lägga mig ordentligt, så jag drog av kläderna och kröp ner under täcket och sov till sju imorse, skönt! Vaknade bara några gånger, vilket är en klar förbättring.

Har som sagt varit på väla idag, riiktigt skoj. Fast hade helst sett att Cajsa INTE tog en massa bilder på mig i provrummen. Köpte en heelt ny outfit till på fredag, till och med nya skor, och jag brukar verkligen ALDRIG ha klackskor. Tyvärr gjorde jag av med 2000kr, vilket gör mig fattig denna månaden, direkt igen. Har inte ens hunnit bli februari ffs! Satt upp mig på jobb dom kommande veckorna i alla fall, så förhöppningsvis blir jag bokad en massa, hade varit gött, dessutom vill jag gärna dit och säga att jag vill jobba i sommar igen :). Jag ska faktiskt ta mitt körkort, bara så alla vet.

Men nu blev jag på dåligt humör, sjukt irriterad. TACK ROBIN! Inte.
Ska testa mina nya tabletter nu, godnatt förhoppningsvis.

What's up with my heart when it skips a beat

Jag orkar faktiskt inte längre.

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0