Onsdag

Igår lekte jag faktiskt snöbollskrig med Benni, men han var tråkig för han blev grinig bara för att jag var bättre än honom på det. I måndags träffade jag faktiskt Andreas, det var intressant. En mycket trevlig pojk det där :). Och idag har jag umgåtts med Robin. Det var trevligt, jag har också saknat att det är "bara vi". Just det, försov mig imorse också. Skulle upp kvart över sex, och ta bussen en timme senare men nejdå, jag vaknat tjugo i sju. Så det blev så att jag hoppade över filosofin helt och sattsade på att komma till affärsutvecklingen, det är faktiskt mitt favoritämne nu, vilket var rätt oväntat. Har prov i det på fredag också och det ska säkert inte vara några problem om jag får rätt på min sömn. Men hitills har det ju inte gått så bra, menmen. På lördag ska jag kanske till Jossan verkar det som, kan säkert bli trevligt, bara jag blir frisk. Har gått och dragit på mig en förkylning och har feber o så. Lite små jobbigt.

Jag önskar Henke kunde fixa min dator. Saknar den och dessutom vill jag lägga in bilder från helgen och från i måndags. Och ha min musik och allt annat. I och för sig kommer jag inte kunna rädda nåt av det antagligen. Men usch, det var en deprimerande tanke. Nu ska jag stänga datorn, läsa igenom det sista i affärsuteveckligen och sen försöka sova så jag får sova ordentligt nån gång.

Over & Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0