Onsdag

Jaha, första skoldagen idag då. Det börjar rätt dåligt med att jag bara får 3 timmars sömn. Sen går jag på fel buss och pratar med mig själv, högt. Känns inte helt jättebra. Kommer till skolan och börjar med lite filosofi B vilket var helt okej faktiskt. Kan nog bli kul faktiskt. Seen körde vi vidare med affärsutveckling, vilket bara är ett annat ord för finansiering och kalkylering. Blir nog inte lika kul tyvärr. Sen hade vi affärsjuridik, och DET ser jag framemot. I alla fall än så länge, efter det var det dags för marknadsföring och det var bara riktigt svårt att hålla sig vaken under den lektionen. GÄSP! Slutligen hade vi i alla fall retorik, det kan nog bli bra förutom att jag hatar att prata inför folk och det är det hela kursen går ut på.

När jag kom hem idag gjorde jag inte vidare mycket först vid halv nio släpade jag mig ut till kajen där Cajsa redan var. Benni och Robin gjorde sällskap straxt efter jag kommit dit. Cajsa var dock tvungen att gå ganska omgående men jag, Benni och Robin satt kvar ett tag. Pojkar kan faktiskt vara rätt elaka ibland, i alla fall Benni, men han börjar i alla fall förstå att det är passande med ett "förlåt" då och då. Rätt trevligt för jag tror han börjar lära känna mig rätt bra nu, han vet hur han ska bete sig i speciella lägen och vad han ska säga. Jag är inte helt lätt att begripa sig på, speciellt inte att vara inärheten av med mina humörsvängningar.

Vad morgondagen för med sig vet jag inte riktigt än. Börjar inte skola förän 1345 och det är ju rätt segt. Sen vet jag inte exakt när jag slutar, runt fyra tror jag. Nu bad Andreas mig skriva något om honom, inte för jag vet vad det skulle vara menmen jag hoppas det gick bra för honom att spela nu i alla fall. Han är en tönt precis som jag och spelar wow. Haha. Nej, nu vet jag inte längre var jag få allt ifrån. Bädda upp sängen och krypa ner nu, ja.

"Behöver någon som behöver mig"


Over & out.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åh, jag vill också plugga ;(

2007-01-11 @ 00:52:29
Postat av: Mattias

Hej!
Skit bra!!
Lägin en i dag också.
Jag är skit trött
Hej Hej!!

2007-01-18 @ 15:20:09
Postat av: Mattias

Hej!
Skit bra!!
Lägin en i dag också.
Jag är skit trött
Hej Hej!!

2007-01-18 @ 15:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0