Nyår och grejer

Jahapp, nyårsafton igår då.
Aftonen började bra med lite middag med famlijen här hemma.
Jättegott allting, speciellt efterrätten :).
Sen körde jag och Henke till Förslöv, hämtade upp Björn och Kalle och körde sen till Pontus sommar stuga. Där var Pontus(såklart), Fredrik, Linus och Robin redan. Sen spelade vi pyramiden och treman, jäkla spel det där treman. Vid halv elva lämnade vi stugan och åkte in till Ängelholm, till Anton.
Henke släppte av mig där och körde sen. Träffade alla underbara människor :).
Hade jätte trevligt och sen drog vi vidare hem till Dan. :).
Sen sov jag hemma hos Dan och tog bussen hem 1420 idag. Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket. Mest suttit, käkat frukost, spelat lite wow, pratat med folk, tittat på film med Benni och lite så.
Faktiskt mysigt att titta på film när det blåser sähär mycket. Tända lite ljus och så. Och det är ju alltid en fördel om man slipper vara ensam, vilket jag slapp. :).
Ikväll skulle jag umgås med Cajsa hade jag tänkt, efter filmen i alla fall, men får inte tag på henne på msn och om hon nu somnat känns det dumt att väcka henne. Men hade varit skönt att bara lämna här.

Jag tycker inte ritkigt om mig själv för jag ringer alltid samtal jag inte borde när jag dricker.
Ska köpa mobil med alkolås. Så det är så. Självklart hände det lite mindre trevliga saker under kvällen också men jag väljer att inte skriva dom, för det är ju inte dom jag vill berätta om. Men om intresse finns så är det som vanligt bara att fråga :)

Nu ska jag lägga mig och göra iiiingenting, bara vänta på att klockan ska bli 0100 så jag kan kolla CSI :).

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Emma

hiihii. nu har ag varit flitig och skrivit igen =D
Pusssss!!

2007-01-02 @ 13:22:18
Postat av: Rubbe

Smått orolig? Men jag är glad att du ringde.

2007-01-02 @ 18:21:52
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0