Nej!

Nu börjar jag bli riktigt trött. Söndag till måndag sov jag två timmar, måndag till tisdag lyckades jag få tre timmar och inatt, tisdag till onsdag fick jag nog hela fyra timmar. Jag orkar inte. Jag är trött på att inte kunna somna och jag är trött för jag inte lyckas somna. Sömntabletterna var inget o ha heller tydligen. Tycker dock jag borde få ta dem ändå, men är ju rätt dumt att bli beroende.

Nu ska jag nog släpa mig ner till affären, och så ska jag ringa Cajsa också. Skulle vilja sova, men försöker verkligen låta bli med tanke på att jag inte kommer somna inatt då. Faktiskt duktig och håller mig vaken om dagarna nu förtiden. På fredag är det Jocke-grejen, det kan nog bli trevligt, jag bara har tappat lusten..

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Rubbe

Trevligt att träffa dig majsan! Saknar när det bara är du och jag ;)

2007-01-24 @ 20:32:36
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Cajsa

Marie, sluta ! Säg inte så : (

2007-01-24 @ 23:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0