Mary hos Jo

Jupp, nu sitter vi i Båstad i Josefins lilla lya :). Här är faktiskt rätt mysigt. Me like.
Snart kommer Fegge och då ska vi åka till Adam. Kan säkert bli riktigt trevligt där ikväll tror jag.
Och jag hoppas verkligen på det också. Sen ska vi sova där i natt också, skönt att slippa tänka på skjuts hem och sånt, det är bara jobbigt anser jag.

Jag dricker faktiskt Cajsas öl nu, fick nog av mitt vin igår, kan inte dricka det idag också.
Jag hoppas Sandra också kommer ikväll, trots tvivel tror jag faktiskt hon kommer :).

förresten, mitt hår är faktiskt fint ikväll :)

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Andreas

När ska du fatta....du är ALLTID fin! Du kan komma till en fest med sopsäck på kroppen, och håret risigare än Medusa...och ändå knäcka alla.....fatta det nån gång...

2007-01-06 @ 21:53:38
Postat av: Cajsa

Uppdatera !

2007-01-08 @ 00:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0