Mary hos Cajsa

Japp, här sitter jag nu. Cajsa kom preciiiis ut ur duschen. Det blir lite fest ikväll, ska in till stan. Verkar luta åt topspin :).  Men nu är mamma dum och dricker, säger Fredrik i alla fall. Hon är faktiskt vår skjuts. Eller ja, tydligen inte för hon är dum mot mig. "Stanna hemma Marie" ja, eller hur. Verkligen motiverande att stanna hemma med er. :(. Jag blev faktiskt ledsen nu. Cajsa är i alla fall duktig och damsugar rummet nu. Vi sattsar på att vara i stan halv elva typ. Men blir nog taxi, men det är okej.

FESTA SKÄGGIG!!!

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Marie, jag älskar dig : )

2007-01-21 @ 03:17:05
Postat av: Cajsa

Det var jag, ja

2007-01-21 @ 03:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0