Måndag

Cajsa skrev en väldigt sann kommentar till mitt förra inlägg, allt som behövs är just Cajsa. Sen kan det inte bli mycket bättre :), Hade jättesvårt att somna inatt, helt hopplöst. Bröt ihop lite smått imorse och kom aldrig iväg till skolan. Men det är sånt som händer. Sen tittade jag en drös One Tree Hill avsnitt och sen vid halv fyra gick jag in och badade. Kom ut från badrummet ganska nyligen. Skönt att bara ligga helt inpackad i skum och läsa en bra bok. Dagen har alltså varit lugn, fram till nu då mamma, Fredrik och pappa bråkar i köket. Ibland hatar jag faktiskt Fredrik. Så respektlös. Usch, snart orkar jag inte lyssna mer. Som tur är ska jag åka ín till Ängelholm snart och slipper det här. Jag orkar verkligen med honom. Jag vill bara slå honom. Önskar jag hade ljudisolerat rum ibland. Sådär ja, nu låste Fredrik in sig på rummet. Nu är det dags för mig att klä på mig och grejer, sen blir det bio med Dollie :).

When were the last time you were honest?

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0