Lördag

Oh yeah. Jocke-grejen blev succes! :)
Jag är så glad. Okej, vi kom lite sent, men vi segade ju som bara den, och vi missade ju ingenting. Jag, Cajsa och Malin fick nyckeln av Jocke och gick i förväg till lägenheten, mycket trevligt. Jocke bjöd på dricka så vi drack lite öl och så. Sen vid kl 20 kom allt folket tillbaka från Nicks och vi fortsatte festa till typ elva kanske, sen vandrade vi vidare till Bahnhof, mycket trevligt där. Tim beställde bord, och jag beställde öl. :) Jag dansade med Cajsa och Sandra och hade en riktigt bra kväll. Det skadade absolut inte att Tobias var där :). Blev till och med så att jag åkte med honom hem till Laholm efter Bahnhof. Det var mysigt. Längesen jag hade någon att sova med. Pussarna räknas bara som bonus, haha. Idag tror jag vi släpade oss upp ur sängen vid tolv nån gång, sen bara slöade vi framför tvn. Runt fyra lagade han faktiskt mat till mig, lyx. Sen tittade vi på Pulp Fiction, en bra film, inte bättre än The Boondock Saints, men bra :). Jag somnade dock lite grann men det är sånt som händer. Gäller ju att passa på när man har någon som håller om en. Sen vid halv åtta körde Tobias hem mig och sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket faktiskt. Bara slappat. Ätit pirog och druckit läsk också :).

Om en glad låt önskas så rekomenderar jag The Refreshments - Miss you Miss Belinda, kanske inte jätteglad text, men glad musik :). På tal om ingenting alls så blev jag ganska rejält förvirrad nyss, Robin skrev underligt till mig på msn, jag kan inte förklara bättre än att kopiera rakt av.

*pratar om att jag är seg på att blogga, och han föreslår att jag ska avsluta inlägget*

Mary säger:
Men nej, skriver ju om går kävllen kan inte lsuta med att vi anländer till bhof? 
Mååås -<>- Jobbigt! säger:
ehm, kanske inte
Mååås -<>- Jobbigt! säger:
gör motjuck och smeker dina bröst

Mary säger:
Mouhaha, ROBIN DÅ!!!

Mja, som man kanske kan förstå, förvirring. Och det är kopierat rakt av annars skulle jag rättat till stavfelen, haha. Hatar att inte skriva korrekt, men har man bråttom så har man.

"Det bästa sättet att se om en kille är en gentleman är att se om han erbjuder sig att hämta vatten till dig när du är bakis på morgonen dagen efter"

Come catch me babe, I'm falling.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Rubbe

Jag ber om ursäkt för att du fick läsa det, men hur vet du att det inte var menat för dig ;P

2007-01-28 @ 00:19:57
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Rubbe

Ahh, min hund skar av min lilltå :P

2007-01-28 @ 00:23:02
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Rubbe

Den röda räven rev en annan räv!

2007-01-28 @ 21:15:54
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0