Iiihk.

Dagen hitills: Vakna av en ilsken pappa runt tolv. Slappa vidare i sängen dra igång en film. Den tog slut kvart i tre, sen in i duschen och nu sitter jag här och har tvn igång. Angel är rätt trevligt.

Dagen framöver: Tanken är ju att jag och Cajsa ska ta bussen in 1605 till ängelholm. Sen ska vi hämta ut biobiljetter, sen ska vi typ ta en fika, sen ska vi kolla bion vid 18 tiden och där efter ska vi käka. Ritkgit mysigt. :). Hoppas allt går enligt planerna, men nu måste jag bli färdig med mig själv, så här kan jag inte åka iväg.

Det smakar blod i min mun :/.

Over & Out.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

UPPDATERA !

2007-01-04 @ 23:09:42
Postat av: Rubbe

Ehm, är det de enda Cajsa skriver till oss? Skaffa dig en blogg du med så ska vi tjöta på dig, eller hur Mary?

2007-01-05 @ 17:36:59
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0