Fredag

Morgon.
Nej, nej, nej. Jag går inte med på det. Har försvoit mig, IGEN! Inte helt kul med tanke på att jag missar samma ämne idag igen. Men det värsta är ändå det faktum att Cajsa har varit jättesnäll och tagit 0720 bussen för min skull båda dagarna. Usch, vilken dålig människa jag känner mig som. Nu är jag faktiskt hungrig också och jag måste duscha. Sen ska jag packa, jag kommer inte hem mer idag antagligen. Eller, inte antagligen, jag kommer inte hem mer idag, om inte jag blir hämtad efter Bahnhof, men det skulle jag ju inte tro att min föräldrar skulle vilja. Men sånt brukar lösa sig. Jocke grejen ikväll som sagt, jag tror det kommer bli kul. Försöker peppa mig själv lite. Benni ska ju faktiskt komma in med lite dricka till mig runt fyra snåret hoppas jag. Och annars slår jag honom, haha :D.

Det enda som känns som lite tur med hela den här försovningen är i alla fall att jag hinner i tid till provet och grejer, så jag missar inget, men utöver det är det bara skit. Hade jag missat provet skulle jag inte ens orkat släpa mig till skolan, då hade det liksom varit ett tecken på att jag borde stanna hemma, haha. Nehe, nu ska jag äta lite frulle, och sen duscha o sånt.

Fick sms från Cajsa nu, "Aldrig igen. ALDRIG".
Men aah, dååålig Marie, dååålig.

Andra dagen på en och samma vecka, what's wrong with me?

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0