Fredag

Jaha, jaha, jaha..
Lite lagom irriterad förra inlägget ja, menmen.

Dagen blev INTE som planerat.
Jag försov mig, mamma väckte mig kvart i elva skulle ta bussen 20 över.
Kände att det inte var så aktuellt att springa upp och duscha då och sen sminka mig o grejer.
Så jag ringde Louise och vi ställde in väla.
I kväll blir det däremot till att dra sig upp till Louise pappa och ha lite tjejkväll.
Blir dock bara jag, Louise och Cajsa, men det är inte helt fel :).
Dricka lite vin och bara umgås :). Trevligt värre. Kanske blir nån film också.

Mitt rum är faktiskt stäädat!
Och jag är hungrig, inte ätit idag :(.
Åt jag igår? Jajo, det gjorde jag faktiskt. 

Tycker inte om att drömma ibland, men ibland älskar jag faktiskt det.
Men inatt var faktiskt Dan elak mot mig, i drömmen dvs. :P.
Nu måste jag faktiskt spela lite wow, sen ska jag duscha. Ja, jag är en tönt!

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Du är en tönt, men jag tycker om dig ändå :)

2007-01-05 @ 18:13:39
Postat av: ndreas

Ja...töntigt att duscha.....*kjam*

2007-01-05 @ 18:52:55
Postat av: Jossan

Ååh, Marie min jävla nörd :D

2007-01-06 @ 12:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0