Torsdag

Det är redan torsdag, EN dag kvar av mitt lov och allt jag gjort är att vara s j u k. :(
Måndagen börjar med att jag sover väldigt länge, till typ två, sen umgås jag med Benni ett tag, till typ halv fyra, sen när jag kom hem bara gick jag och la mig igen. Senare upptäckte jag dock att jag hade 38 graders feber så jag bara sov vidare. Tisdagen var inte bättre, febern låg på 38 när jag vaknade och resten av dagen låg den runt 40 hela tiden. Jobbigt. Onsdagen börjar jättebra, jag känner mig riktigt pigg när jag vaknar skuttar ur sängen och slänger sängkläderna i tvätten och börjar fixa och dona. Sen kommer Helena och bland en massa annat så är vi faktiskt duktiga och bakar, snickers blev det. Mums. :).  Sen vid halv sju drog Helle hem och jag la mig och vilade lite, frös och var trött. Sen kom Jimmy, jag låg under mitt tänke och frös mest, senare kom jag dock fram till att febern var tillbaka. : /. 39 grader IGEN!
Sen var det var det bara att sova och imorse när jag vaknade var jag inte lika optimistisk så jag studsade ur sängen men jag känner mig mycket bättre idag. Så imorgon vågar jag nog leva lite normalt igen.
Började äta idag också, eller egentligen igår kväll, år inget måndag, tisdag. Gick inte.

Ikväll hade jag tänkt att överraska Jimmy, men fick inte lämna mitt hem för mor min, men tänkte att imorgon ska han bli överraskad :). Ska vara hemma hos honom när han kommer hem från jobbet. Hoppas bara där inte är så förbannat kallt. 

I think I'm in love with you


Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Läser inte Jimmy här ? Då blir det ju ingen överraskning ? :P

2007-02-22 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0