Torsdag

Antingen funkade tabletterna som dom skulle, eller för bra. Jag minns inte att jag stängde av alarmet imorse men försov mig gjorde jag, hann i alla fall till mitt möte i tid vilket var skönt. Därefter kändes det dock väldigt jobbigt att gå till skolan så jag gjorde inte det. Umgicks lite med Cajsa istället. Jag sov faktiskt med mina skor på mig inatt, och jag ska fortsätta med det, men tror jag börjar känna av lite skoskav, men får sätta lite plåster på hälen såfall, SKA ha dem imorgon, så är det bara. Ska träffa Benni senare i alla fall, trevligt värre. Men nu måste jag städa mitt rum innan min mor bli vansinnig på mig. Ska duscha också och raka mig o grejer. Usch, jooobbigt.  Pratar med Andreas på msn tydligen är det jobbigt att prata med mig, så nu ska jag hålla käften. Tack o hej.

I'm betrayd by you my sweetheart

Over & Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0