Tisdag

Happ, tisdag idag då. Jag vet inte riktigt var tiden tar vägen. I helgen som gått har det dock festats en del, Cajsa 19 i lördags och Robin 21 i söndags så fest på lördagen. Blev Saloon, Toppan och sen Bahnhof. Mycket trevligt även om jag var dödstrött och blev gnällig för att jag inte fick åka hem till min säng. Tycktel ite synd om Jimmy som fick stå ut med mitt gnäll hela morgonen. En sak jag fortfarande inte förstått är varför Victor blev så fruktansvärt sur.

Känns inte som att det är tisdag idag, hade tänkt skriva måndag på rubriken, ack så fel det kan bli. Jag längtar tills morgondagen har passerat för sen kan man börja räkna ner dagarna till helgen igen. Jo, sen fyller jag ju faktiskt 19 på torsdag också. Kan ju bli skoj, Jimmy ville hitta på något, spännande :). Sen på fredag verkar det bli till att jag och Cajsa drar in till Pets. Helena hemma också ju.

Nu är jag hungrig och ska nog käka macka och dricka vatten. Dessutom ska jag kolla klart NCIS och sen SOVA. Så sjukt trött är jag, orkar faktiskt inte riktigt. Suck.

Hejdå.

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: cajsa

Pnutt, du kunde faktiskt ringt min mobiiil !

2007-02-28 @ 03:38:02
URL: http://caajsaa.blogg.se
Postat av: Jossan

Du får gärna höra av dig till mig ibland också, om du vill träffa mig, kanske.

2007-02-28 @ 18:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0