Onsdag

Jaha, lite sammanfattning av gångna dagarna. Lördagen var bra riktigt trevligt hos Jacke nytt folk och även gamalt. Haarligt. Sov där, orkade aldrig gå hem. Mysigt att sova sked också. Sen på söndagen släpade jag mig hem vid elva tiden och Jimmy hängde med vi käkade frukost och lite så. Sen vid halv två drog Jimmy och så kom Daniel hit. Han ska nog fixa vårt golv och lite sånt :) Då får man ju se honom lite oftare kanske. Vi umgicks till kvart över sex och kvart i sju kom Benni och hämtade mig så åkte vi till Hbg och kollade bio, Natt på museet, roolig. Sen har jag varit en hel del med Cajsa måndag och tisdag.

I tisdags var det utbildningsmässa på skolan. Hur faen ska jag lyckas välja vad jag vill göra efter gymnasiet. Jag har verkligen inte den blekaste. Lärare, sjuksköterska? Eller varför inte polis. Sen drog jag iaf hem och somnade, helt utmattad eller nåt, vaknade vid sju och drog i gång med pluggandet, affärsjuridikprov idag, onsdag. Pluggade till typ tre, kunde verkligen inte sova. Sen upp vid sex tiden för att ta bussen 0720, och vad upptäcker jag när jag kommer till skolan, jo, läraridioten är sjuk :( Slutade två, typ, hade samtal och drog sen hem och pluggade till marknadsföringsprovet imorgon och vid 20-tiden titade jag på film med Jimmy. V för Vendetta. Helt okej, jag somnade dock lite grann. Sen hämtade Benni mig där och vi umgicks lite. Sist men inte minst är jag nu äntligen hemma. Ska sova så fort som möjligt nu. Trött som ett as, tyvärr en smula oro i magen också, vet inte vad jag ska göra, blir väl tabletterna.

Get out of my head, you're not wanted

Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Jo

Naaaj, int tabletterna. Motionera eller nåt istället, då sover man bättre :)

2007-02-09 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0