Onsdag

Imorgon är det torsdag, sen fredag och helg, så underbart. :). Den här dagen har varit seg som fasen. Dessutom har jag kommit fram till att jag drunknar i skolarbete egentligen men på nåt sätt lyckas jag hålla huvudet ovanför ytan utan att göra ett skit. Förvirrande. Men snart så går det väl åt helvete och jag blir tvungen att läsa upp alla ämnen till hösten på komvux eller nåt. Positiv jag känner mig. Just nu är jag dock duktig och pluggar, sitter och skriver bröllopsinbjudningar till mitt och Malins bröllop, nån sån töntig uppgift vi fick på svenskan. Idag ska jag umgås med Cajsa, eller jag hoppas det i alla fall. Känner för det o så : ).  Nu ska jag dock plugga lite till, sen ringa snuttan, som jag faktiskt kunde gjort igår också menmen. Nej, nu börjar detta bli rörigt.

Jag blir 19 imorgon, känns lite smått overkligt faktiskt. Och ja, jag kommer nämna det måånga ggr.

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0