Lördag

Jaha, gårdagen då. Vi gjorde oss iordning och promenerade bort till Jocke vid halv åtta nånting. Vi är jag, Jo, Cajsa, Ida och Malin. När vi kom till Jocke var bara Tobbe där, men det gjorde inte oss nåt. Vid den här tidpunkten på kvällen var jag fortfarande väldigt glad över att träffa Tobbe. Från Jocke gick vi till Saloon där vi sjöng allt vad vi kunde och där var också Daniel som tydligen kommer hit imorgon, trevligt. Sen gick vi till Topspin, och spelade biljard, Tobbe, Baloo och Johan kom också dit och spelade, tydligen var det dött på Bahnhof, även detta var medans jag fortfarande var glad över att vara med Tobbe. Men så började kvällen dra sig mot sitt slut och Tobbe ber mig att dra åt helvete. KUL LIV! Där nånstans blir jag riktigt sur på hela skiten och drar. Baloo kommer ifatt mig och jag åker med honom och Johan runt lite. Jossan och Cajsa hoppar också in i bilen men det dröjer inte länge förän jag slänger mig ut och springer iväg. Senare kommer Cajsa och räddar mig från ensamheten och vi vandrar mot lägenheten, Baloo ringer ett par gånger men jag svarar inte, till sist gör jag dock det och då är han och Johan i Förslöv och släpper av Jo, dom erbjuder sig att hämta oss i Ängelholm och köra oss hem. Jag tackar ja, och vi lägger på, strax efter ringer Malin och är ledsen, krångel med Becky. SUCK. Sen långt om länge. Sitter vi i alla fall i bilen påväg till Grevie, men nejdå, när vi släppt av Cajsa så kör vi till Örkelljunga till Johan. Fick öl och då blev jag nöjd :). För att hoppa över exakt allt som hände hemma hos Johan så avslutar jag med att jag kom hem vid halv nio imorse eller så :).

Idag vaknade jag vid 1730, kul. 1830 idag kom gästerna, vi firar mammas och Fredriks födelsedag. Snart tårta och grejer sen ska jag dra iväg till Jacke. Sitter på mitt rum nu och dricker öl. Mina kusiner är också här dom är så söta ibland. :)

"Är det inte skönt att vara vuxen?"
"Är jag vuxen?"
"Jaa!"


"Är det stark öl?"
"Ja"
"Vad annars, det är sånt en riktig man ska dricka"
"Vad kallade du mig?"
"Ja, men män är mycket bättre än kvinnor"


Fall all over yourself tonight


Over & Out.

Kommentarer
Postat av: Rubbe

Ni såg ut att ha kul hos Jocke, förlåt för att jag inte dök upp.

2007-02-07 @ 15:56:02
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0