Lista

Aldrig haft en lista, men jag gillar faktiskt dom. Så nu är det väl dags, detta är den första men lär inte bli den sista :).

Vilken svordom använder du mest? Räknas röv ?
Äger du en iPod? Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Det varierar men senast stod den på 0701
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Nej, varför skulle jag
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta den tror jag.
Vilken var den senaste filmen du såg? Over the hedge
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle nog fylla på min mobil

Har någon någonsin kallat dig lat? Jajo, det har ju faktiskt hänt.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Det händer.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Där ligger tre, jumper, en bränd mix från Jo, och en okänd.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Vanlig är bäst, tror jag.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja, faktiskt.

När var senast någon stötte på dig? Ingen kommentar ^^

Vad åt du till middag? Tror det skulle vara paj

Använder du huvtröjor? När lusten fall på så.

Kan du vissla? Jepp
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Nej
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Vet faktiskt inte.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Haha, ja!

Vilket riktnummer befinner du dig i? 0431

Tittade du på tecknat när du var liten? Lätt att jag gjorde och gör. ^^

Är du blyg inför det motsatta könet? Eh, nej.

Vilken film kan du alla replikerna till? The Boondock Saints, och säkert fler.

Äger du några bandT-shirts? Ja, det tror jag.

När flög du senast? December, hem från Thailand.

Läser du för skojs skull? Absolut.

Pratar du några andra språk? Engelska, lite tyska och lite spanska kan jag nog också.

Har du gråtit offentligt? Suck, ja.

Har du en stationär dator eller en laptop? För tillfället laptop, men det är min brors, annars stationär.

Vilka gör du, önskningar eller planer? Måste jag välja?

Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, inte direkt.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Ja, tatuering lockar.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Bryr mig inte direkt.

Kan du kasta macka? Nja, ibland.

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej

Vad har du med dig in på bion? Oftast sällskap och popcorn, och läsk såklart : )

Vem är din favoritlärare? Någon sån har jag inte.

Har du någonson dejtat någon av en annan ras? Nej, inte vad jag minns.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Ja, varför inte.

Gillar du att flyga flygplan? Ja, bara jag inte är förkyld så.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Jag håller med Cajsa, humor.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? Ursäkta?

När sov du senast på golvet? Det var nog inte så längesen faktiskt.

Vilken är din favoritdrink? Har inte så bra koll.

Gillar du din boendesituation? Nja, klagar inte med vore skönt med eget.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Fungerar ju oftast, men 6h är väl bra.

Äter du frukost dagligen? Nej.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja, ibland.
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna? Nja, det hände kanske mest när jag var yngre.

Vilken är din favoritfrukt? Det har jag inte tänkt på.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, jag gör ju inte det..

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19. Om exakt en vecka :).

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Lite ordnazist är jag nog.
Tror du på liv på andra planeter? Nej

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Fredrik

Tror du att Gud är man eller kvinna? inget av det

Vad var det sista du åt? En vindruva

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Kommer väl från mamma. Ing-Marie

Gillar du senap? Mjo, funkar.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Fan ?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, jag är för feg tror jag.

Sover du på sida, mage eller rygg? Varierar.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Hm, vet inte. You tell me?
Har du någonsin köpt något från eBay? Nae

Tycker du om att krama folk? Eh, ja!

Skulle du säga att du är trendig? Nej.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jadu, säg det.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Joda? Heter den så, den söta..

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Antagligen ja, men det beror på.
Vilka böcker har fått dig att gråta? En enda bara, Ängel i Belfast eller vad den hette.

Tycker du att du är attraktiv? Eh, nej.

Vad är du allergisk mot? Kvalster : /

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nej.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning, kanske jag fått heta Fredrik. Hemska tanke!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nejdå.inte heter han Joda.. men Yoda heter han, jodå! :P

2007-02-23 @ 14:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0