Kallt

Fruuktansvärt kallt ute. Fy. Ut vill jag inte nåt mer. Riktigt såå frisk är jag nog inte än, eller tydligen inte än. Trött blev jag också nu. Känner mig så taskig på Jimmy, fick ställa in vår film. Eller ja, han tittar på den med Bella och Ludde iofs.. Men ändå, jag skulle ju faktiskt också varit där.

Jag och Cajsa är härliga i våra huvud, här följer en msn konversation...

Mary says:
Ingen aning om ngt utöver det, ville du leka ?

Cajsa says:
jatack ?

Mary says:
Var ?

Mary says:
När ?

Mary says:
Hur ?

Cajsa says:
var som helst, när som helst, hur som helst.

Cajsa says:
nästan iaf

Mary says:
Uzbekistan, kl. 2200, rysk tid, på cirkus ?

Cajsa says:
javisst, om det passar dig

Mary says:
jajo, faktiskt..

Mary says:
Men då vill jag leka med elefanten först...

Mary says:
Annars vill ja inte va me mer..

Cajsa says:
bara jag får ha sex med den sen så


Jag älskar oss : )

Over & Out.


Kommentarer
Postat av: cajsa

Vi är störda :P

2007-02-23 @ 21:36:23
URL: http://caajsaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Rädda mig ?

2007-02-24 @ 12:59:53
Postat av: Cajsa

Hoppsan, det var jag.

2007-02-24 @ 13:00:06
URL: http://caajsaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0