Fredag

Det var längesen jag skrev sist, ska försöka bättre mig så gott det går. Sen sist har det hänt en hel del, inget jag direkt orkar eller tänker skriva. Det största som hänt, eller hur man ska uttrycka det är väl Jimmy. Vi spenderade fakiskt dagen till sammans i onsdags, dvs, alla hjärtans dag. :) Massa mysigt var det.

Det faller sig faktiskt så att Jimmy har fest imorgon så då bär det av dit i alla fall, det kan nog bli trevligt, Förövrigt just ikväll  har jag umgåtts med Lollo och Cajsa. Tanken var film men efter som de båda hade såna problem med att släpa sig hit bytades filmen ut mot snack och skvaller, och när Lollo drog hem byttes mitt rum ut mot köket där jag och Cajsa spelade kort och käkade popcorn.

Jag tycker faktiskt inte om när folk säger upp kontakten med mig, riktigt tråkigt faktiskt. Menmen.
Sitter och snackar med Andreas på msn, det var en hel evighet sen känns det som. Saknat.

Dags att nanna kudde.

Don't tell anyone that I'm the one, it's a secret, Love.

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0