Trött och seg.

Uh, jag som skulle gå upp "i tid" idag, typ runt nio, tio och städa rummet och fixa och dona lite, tycker om när det är fint, men det är det sällan. Tänkte jag skulle rensa ur min garderob också, alla kläder som ligger framme får inte ens plats där inne så nått stämmer inte, SÅ mycket kläder har jag inte. Jag börjar jobba kl.13 idag, rätt skönt faktiskt, brukar vara så att jag börjar 11. Sen imorgon börjar jag 7 och jobbar till 14. Men det funkar väl det med lite tråkigt bara, börjar vänja mig vid nattliga konversationer..

Spelade poker igår kväll/natt också, 330 kr plus. Alltid kul när det kan gå bra, fast det kan gå bättre.. Så fort min töntiga maxgräns på 150kr försvinner. Längesen jag spelade, men tycker det är roligare live :) Måste fixa en poker kväll, fast vet inte vem som skulle haka på, får bli jag och grabbarna då, haha.

Nu borde jag gå och fixa nåt att käka, inte ätit på väldigt längre, och igår åt jag en macka under dagen.. o inget annat.. som sagt, borde äta, men jag är inte hungrig. När jag kommer hem i kväll tänker jag minsann städa, i alla fall lite, eller så gör jag det imorgon.. Jag är hopplös när det gäller att skjuta upp saker.

Nu fick jag sms, undra vem som vill något, får kolla det snart, ska bara komma på var jag gjort av mobilen, den ligger nog under mina kuddar. Det är rätt kul hur ett litet sms, några ord, från rätt människa kan få en att sitta och le. Men nog om det och om mig, nu måste jag faktiskt skynda mig lite, plocka upp det värsta på rummet o sen sminka mig lite o sen dra till jobb, orkar inte äta.. Ska bara höra en låt till innan jag lämnar datorn eller två.
Tommy Körberg - Anthem
Bon jovi - Bed of Roses


Kommentarer
Postat av: Andreas

Måste säga att det faktiskt är trevligt och läsa din blogg miss J :)

2007-08-28 @ 14:58:27
Postat av: Jossan.

Marie. För fan. ÄT!

2007-08-28 @ 20:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0