strandsatt

Jag hatar att inte ha körkort, verkligen hatar det. Nästa buss till Ängelholm går 1422 och då är jag inte där förän tre, hur lönt är det? Fast jag vill verkligen sola, så jag kommer nog att åka in då, även om jag kanske inte hinner träffa Jossan och Cajsa. Men dom ringde nyss om några ändrade planer så det blir kanske bra ändå. Idag är det en bra dag känner jag, åtminstonde har jag svårt att sluta le, vet inte varför bara. Var ju som sagt hos tandläkaren, kvinnan i den vita rocken, mina tänder är fiina. Kanske därför jag inte kan sluta le, haha.

Sitter och lyssnar på musik, och verkligen lyssnar. Älskar låttexterna till dom här låtarna men tycker musiken är hemsk. Funderar på att starta Rain Man men det är inte riktigt lönt, bara typ en timme kvar till jag ska gå till bussen ju, kanske borde satsa på att få i mig lite mat i dag istället, inte ätit något än.

Min mobil blev lite skadad i morse, vet inte varför men jag låg och sov med den i handen, och när alarmet ringde var min reaktion att slänga mobilen i väggen, inte meningen, mest en reflex. Idag fick jag min lön, äntligen, sommarens första, och då är sommaren redan slut.. Ska inte vara så långdragen, jag lär ju återkomma :).


I don't mind, I don't care, as long as you're here.

Kommentarer
Postat av: Rubbe

Ehh, snål chef som ger dig din första lön nu, eller du får den månaden efter eller? Puss på dig

2007-08-27 @ 21:51:41
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0