Ryck upp dig

På jobbet har de inte varit så mycket ,mest fixat med blommorna, kom massa nya varor här om dagen som skulle packas upp och prismärkas, inte direkt jättekul dessutom lyckades jag förstöra mina händer rätt bra på det, både med kniven och kartongerna. Inte min dag. Men snackade i alla fall med Niklas om min lön och anställningsbevis o sånt, det blir nog bra. När jag väl kom hem, efter att ha kört i regn var jag på sjukt kass humör. Ganska kul hur en männsika kan påverka en, utan att den ens vet om det.. Nu börjar det i alla fall ordna till sig, känner att jag snart kommer ha mitt sedvanliga leende på läpparna. Tittar lite på Rain man, kan inte förstå hur man inte kan ha sett den, det är ju en klassiker! Varken Henrik eller John har sett, det är ju så man skäms. Nu börjar jag känna mig rätt motiverad att storstäda mitt rum, vilket är bra för det behövs verkligen, ska ta garberoben också när jag ändå håller på, fast då kommer jag aldrig bli klar, där är så mycket skit så, men ska jag shoppa imorgon måste jag ha plats för dom nya sakerna ju.

Nej, nu ska jag som sagt göra nåt vettigt och lyssna på lite underbar musik, då går allt mycket lättare. Och angående inlägget imorse så glömde jag understryka det faktum att jag är helt säker på att den drömmen aldrig kommer slå, jag vet bättre än så :).

Jag tror jag har feber.


Kommentarer
Postat av: Cavalli

Jag hade Cartoon Network när jag var liten.. Lille vän.. jag behövde ingen annan kanal.. :P

2007-08-29 @ 17:21:44
Postat av: Jossan.

Måhända. Men den människan kan också vara du, Jenny och Cajsa ^^

2007-08-29 @ 18:51:33
Postat av: Joakim

På tal om klassiker så vet jag typ,., vissa personer som inte ens hade sett Sound of music... :P

2007-08-30 @ 07:18:42
URL: http://texasjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0