Nya stötdämpare

Nästan så jag känner mig tom utan att få uppdatera här så ofta som jag skulle vilja. Jag och Cajsa åkte ju då ner till Josefin igår kväll och hade lite mys, sen sov vi där. Upp och iväg vid halv elva idag, hämta upp Josefins syster yster Jenny och sen iväg till den helt otroligt vacka underbara staden Helsingborg, som förövrigt har, antagligen, Skånes bästa fotbollslag. Så fort vi satt fot inne på Väla var det kört för mig, har spenderat så sjukt mycket pengar idag. Köpt två par byxor, underkläder(igen!), tre tröjor, två(!) halsdukar, ett halsband, ett par örhängen, leggings, ett linne, ett diadem, en ny parfym, massageolja.. Ja, listan börjar nå sitt slut, innan vi ens kommit ut från väla hade jag gett mig själv köpförbud och lämnat bort kortet så blev inga inköp på IKEA för min del, men lika bra det antar jag. Köpte inget på biltema heller, men där hamnade vi också. Fast vi kom knappt där ifrån, Jossans bil var lite sur, antagligen för att den var fullastad. Sen körde vi in om Ängelholm och hämtade upp Cajsas lillasyster Julia, som är sju.. Och kunde helt enkelt konstatera att bilen nåt maxlast. "Efter en shoppingdag med töserna får man byta stötdämpare". Haha. Julia är en söt tösabit, men hon kan verkligen snacka, och vi lekte "djurleken" i bilen påväg till Båstad. Julia hoppade av leken för att Cajsa ledde, hon vann också sen iofs.

Halleda vad långt det där blev. Tyvärr kom jag hem till ett rum som ser förjävligt ut och jag har ingenstans att lägga mina nya kläder, helt fullt i garderoben. Har städat lite nu, men får fixa mer imorgon förmiddag, måste upp i tid. Någon frivillig som ringer och väcker mig? Känn som att jag redan spenderat hela min lön, inte en helt angenäm känsla. Jag saknar att sova med någon, därför var det ett bra beslut att sova i Båstad, då fick jag ju sova med Cajsa, men inatt blir det ensamt igen. 

Imorgonkväll blir det tjejmiddag hos Josefin och sen en trevlig kväll med bara tjejerna, inte helt fel. Robins kommentar när jag sa vi skulle ha lite tjejkväll o så, var "ska ni prata om sex då eller?" Vad tror killar egentligen att tjejer snackar om?

Vad lång dragen jag är, bara för att jag inte haft tillfälle att skriva innan idag, eller igår kväll.. För tillfället försöker jag få min dagliga dos av lycka och det går rätt bra med den saken :).

Kommentarer
Postat av: Jossan

Klart vi kommer snacka sex. Det gör vi väl alltid :D

2007-08-30 @ 23:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0