Nätterna är värst

Jag vet inte varför jag inte kan sova ordentligt. Somna gör jag men sen drömmer jag jättehemska saker som gör att istället för att få nån djup sömn befinner jag mig i nåt halv vaket stadie hela tdien. Äh, begriper mig inte på det, bara hoppas det ändras snart. Ingen som ville väcka mig i tid morse tyvärr, så nu är mamma arg på mig för att jag inte hinner städa klart på rummet innan jobbet, men jag har i alla fall gjort mitt bästa. Får fixa klart när jag kommer hem, men då ska jag ju till Båstad. Allt bara blir krångligt. Hinner inte skriva här mer heller, men det kan jag kanske göra när jag kommer hem från jobbet en sväng.

Sitter och pratar med Caroline och Christoffer på msn, helt uuunderbart :).  Men nu ska jag snart till jobbet, tänkte se om jag kunde få Carro att komma ner vid fem snåret och hjälpa mig stänga o sånt, så vi kan komma där ifrån i tid, och det gör hon säkert jättegärna, för hon bara är sån, helt otroligt snäll. Men nu måste jag fixa liiite till sen måste jag slänga iväg mig själv till jobbet.

Idag tänker jag ha mitt nya linne på jobbet, och ikväll nya byxorna, fast inte jeansen, dom har jag bestämt mig för att spara, om det inte blir allt för långt fram i tiden. Men som sagt, jobb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ! Du hinner inte sitta vid datorn efter jobbet. För jag sa klockan sex, och när jag då säger att du ska skynda dig hit efter jobbet så menar jag typ: Hem, byta om (?), åka hit :D

2007-08-31 @ 16:33:17
Postat av: Rubbe din bubbe :P

Marie, du brukar sova gott mot min axel på väg hem från Ängelholm, förstår inte hur du hinner somna så snabbt. Vill du låna min axel igen Marie?

2007-09-02 @ 01:55:55
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0