Kul..

När jag väl kommer i säng vid halv två eller vad hon var så kan jag inte somna, jävla skit.
Jag mår illa, jag fryser och mina ögon rinner, fan också. Ja, det sammar fattar det hela rätt bra, fan. Och som om det inte vore nog så regnar det, och jag som ska gå till jobb, eller okej, köra moppe, men ändå. Jävla skit. Ingen bra morgon det här. Jag vill tillbaka under täcket, varmt & skönt. Förstår inte hur jag lyckades drömma så skumt inatt, det var jobbigt, känner mig inte direkt utvilad efter att ha drömt det, bara massa...stress. Dessutom dörmde jag att jag blev slagen, av någon jag aldrig tror skulle kunna slå på riktigt, sen å andra sidan är det ju en fördel om man ens träffat människan på riktigt.. Nu kom storebror från jobbet så ska gå och prata lite med honom. Inte riktigt koll på vad jag har skrivit, men det blir nog bra ivärsta fall ändrar/tar jag bort det när jag kommer hem från jobb vid två tiden.

Kommentarer
Postat av: snuffenstankar

hej mary, hoppas du inser att den drömmen aldrig går i uppfyllelse, har aldrig slagits, kommer aldrig göra det heller....tråkigt att höra att du har problem med sömnen, vi får lägga av med att snacka så sent på nätterna...kram, chrisse...

2007-08-29 @ 15:17:55
Postat av: Cavalli

Jag kan visst slå på riktigt.. ! :P

2007-08-29 @ 17:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0