inspirerad men orkeslös

Ja, jag sitter och läser lite bloggar på nätet och jag känner att så vill jag också skriva, vara en aning djupare och skriva mer allmänt. Men det går inte, jag orkar inte. Jag har insett att jag vill bli socionom, och jocke har hjälpt mig en massa :)

Jag ska försöka bättra mig med det här bloggandet, nu har det gått alldeles för lång tid, men inget händer ju i mitt liv. I fredags var jag, Cajsa och Robin i Danmark o handlade en massa, bland annat presenten till Ida. Det var så irriterande att när vi hade betalat o så, så går flaskjävlen sönder, i MIN väska! :( Allt blev smått äckligt men det gick ändå.

Nu är det varmt och äckligt ute och jag är sjuk och äcklig inne. Jävligt jobbigt.
Jocke är snäll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0