ingen rubrik

Jaha ja, jobbat idag då som sagt, det gick rätt bra, inte så mycket kunder så städade och fixade en massa.  Sen efter jobbet drog jag upp till Caroline och Mattias, för Carro var på kass humör o ville ha bakelser, och vad gör man? Man fixar bakelser :). Vi hade rätt trevligt, bortsett från att Carro inte kunde slita sig från datorn, och Mattias inte från TV-spelet, men till slut lyckades jag. Tricket är att vara helt outhärdligt jobbig och till slut så vill dom bara slå en, så springer man iväg. Haha.. Mattias blev arg bara för att jag inte är hungrig längre och låste in mig i lägenheten och jag fick inte gå förän jag käkat så det var bara till att äta, trots illamående. Sen hem vid nio snåret och sen kom Robin, som för övrigt är skum. Trodde att han skulle "få till det" ikväll, inte här i alla fall..

Nu sitter jag och pratar på msn, för ovanlighetens skull, men inatt ska det inte bli så sent, jobb imorgon bitti kl 07. Från början tror jag att vi satsade på att lägga ner vid tolv, men jag har ändrat det till ett. Bara jag som bestämmer helt plötsligt.. Sitter och lyssar på musik också Bette Middler - The Rose, den är grymt fin. Jag tycker inte om att jobba morgon, tycker det är obehagligt helt ensam där, då stänger jag hellre, även om det också är tråkigt för man kommer aldrig där ifrån i tid, slutar sex, men är sällan där ifrån förän tidigast 20 över, bortsett från idag då, idag var jag där ifrån fem över, bara för att halv vägs till Carro och Mattias komma på att jag glömde min plånbok.. Lagom irriterande..

Nu ska jag bara lyckas slita mig, det är den svåraste delen... Ett litet låt citat får avsluta kvällen, som vanligt.



Jag vill ha dig, jag är din jag är bara din.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0