Glas splitter

Världens segaste dag på jobbet, suttit och läst mest.
Sen när jag är klar och är redo att stänga välter en tavla, som i sin tur välter ner en stor glasvas. JUST MY LUCK ! Åh, blev så trött så jag började gråta, kände att det inte riktigt var vad jag behövde just då..

Någon som sett Hostel, och vad handlar den om så fall?
Och den som inte sett den, vill du se den med mig? : ).
Vet ju så mycket som att den är läskig, och då kan jag inte kolla ensam. Det är jag för feg för, pinsamt att erkänna..

Nu ska jag snart lägga mig tror jag, tandläkarn imorgon ju 1140, och sen förhoppningsvis till Ängelholm och träffa Josse och Cajsa. Jag känner för att sola lite, är ju ledig på torsdag också och då är det shopping med töserna som gäller men kan kanske klämma in lite solning där också. Trött på att se ut som ett lik. 
Vill vara lika brun som jag var på den här bilden, även om jag håller för ögonen..

image5
Louise, Malin & Jag. Det var tider det :)


Kommentarer
Postat av: Cajle lilla

Jag har sett Hostel, men kan se den med dig ändå snutte : )

2007-08-27 @ 08:47:39
Postat av: Jossan.

Jag kan också se den med dig. :)

2007-08-27 @ 18:47:19
Postat av: Rubbe

Såklart har min syster tvåan då om du vill se den.

2007-08-27 @ 21:48:16
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Rubbe

Hostel? Den handlar om ett gäng ungdomar som reser till något östeuropeiskt land och blir vänner med en tjej, som visar sig vara någon sorts spion för ett företag som tar foto på folk och sedan låter folk som vill mörda en viss ras, amerikaner är såklart populärast, det är budgivning och det är bara rika människor som har råd till att mörda en amerikan, de andra får nöja sig med inhemska varelser.
Ps. du är ju Ljusbrunhårig :P

2007-08-27 @ 21:50:16
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0